Klantenportaal

Tempelaars VvE-beheer werkt met een uniek software pakket, dat appartementeigenaren inzicht geeft in specifieke gegevens over hun Vereniging van Eigenaars. Hierin staan o.a. de notulen, algemene zaken, jaarrekeningen en een meerjarenonderhoudsbegroting van uw complex.

Al uw persoonlijke VvE-administratie en -informatie digitaal op één plek met ons digitaal dossier

Alles wat er inzake uw VvE wordt besproken en verzonden is voor eigenaren/bewoners van belang. Een uitdijende administratie brengt echter het nodige ongemak met zich mee. Hiervoor heeft Tempelaars VvE-beheer een digitaal klantenportaal ontwikkeld. Eenvoudig en gemakkelijk!

Veilig en inzichtelijk

Met behulp van uw gebruikersnaam en wachtwoord kunt u op elke gewenste computer inloggen op uw persoonlijke pagina. De hele VvE-administratie op één plek; altijd actueel. Wanneer wij een nieuw bericht voor u hebben klaargezet, ontvangt u daarvan een melding per e-mail.

De voordelen van het klantenportaal:

  • altijd toegankelijke, actuele informatie over uw VvE
  • u hoeft zelf niet meer te documenteren
  • u kunt nooit belangrijke documentatie kwijtraken
  • eenvoudig contact met leden, bestuur en/of commissies